niedziela, 14 sierpnia 2011

Wybory 2011

Startuję do sejmu z list PJN.  Dzisiaj zbierałam podpisy pośród prostego ludu.
Jestem zrozpaczona.
Lem napisał coś w stylu, że gdyby nie net nie dowiedziałby się ile na świecie żyje idiotów.
Lem ten cienki bolek, ciekawe co by powiedział po dniu spędzonym pośród tzw "prostego ludu", wtedy los Lepper murowany.  Prosty lud  potrafi człowieka sprowadzić do swojego poziomu.
Dzisiaj dowiedziałam się że jestem kurwą jak PIS złodziejem jak PO, mordercą, żydem i .. juz nie pamietam czym jeszcze się stałam, trochę sporo jak na jeden dzień.  Gdyby wypełnić wciągu dnia te pobożne życzenia 'prostego' ludu  przestaję sie dziwić Lepperowi.

Zwolennicy PIS i PO zachowują się jak prymitywni kibole,  nieważne o co idzie gra kto gra, ważne aby jebnąć przeciwnika w krocze. Boże ... ludzie ... przekażcie sobie znak pokoju.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz